522. Nejsme politici ... makáme!

04.04.2014 12:18

Babiš, ANDREJwww.anobudelip.cz/cs/o-nas/blogy/12512/muj-podrobny-zivotopis VČERA jsem Tě poprvé; slyšel in natura viděl. Nezklamal jsi mne a - možná i pro to jsem se již do mikrofonu neovládl se - vyřkl slova:

K vám urozeným velkomožným,

k vám, urozeným velkomožným, mám velmi vážné slovo:

Povězte pravdu, ale stranou klam a mam:

ČÍM TENTO ĽUD Můj tento Důchodcovský SA zasloužil žít hůře cikána …

na Europu, reka, Španiela přispívat, těšit se že bude, po dosáhnutí €, bude hladovět!

V originálu: Pavol Ország Hviezdoslav: "K vám, urodzeným, veľkomožným

K vám, urodzeným, veľkomožným…  mám veľké, vážne slovo!
Povedzte, ale stranou mam, vyznajte jasno, bez obalu, hej, srdcom všetkej úprimnosti možným:
 

čím zaslúžil si ľud ten môj i váš to položenie zrovna otrokovo, na väzoch desnú žernova jak tiaž —
tú sudbu čiernu, plnú strastí, žiaľu, ten porok — kliatby veno hanlivé —?
 

Jak prehrešil sa kedy proti vám?
 

Čím zavinil, že nafúkaní vzdorom a chladom ste s ním v drsnej protive?
že, úškľab na rtoch, v oku žlče páľu a v brvách vypínavý mrak, ste pohrdli ním — odhodili sa ho, jak prašivého, postihlého morom?
 

sa v osobité odlúčili cárky, bášt nastavali, šiancov odovšaď obrubou spupnou strmo, skalo-naho,
predsudkov splavy narazili v jarky, ba fátľom ten vzduch premriežili množným:
 

nebodaj — aby nevdojak nevšantročil sa v pyšný Vyšehrad, v kráž, v sféru… modly nesprevracal tam, i šľachtické vám nepokváril blaho
 

on: divok, vlačeň, hladoš… však ver’ tak?  Nuž, vyčítajte! Narezané čiarky chýb jeho riešte! — a ja poslúcham —  "

 

Read more: http://zlatyfond.sme.sk/dielo/202/Orszagh-Hviezdoslav_Letorosty-III/25#ixzz2xtN5PiwW

Proč bude muset OPĚT ČEKÝ DŮCHODCE pobírající řádově o 3 řády nižší důchod na ty důchodce, jež nezažili parazitizmus Komunistických stran na lidech, vývoji a rozvoji států! 
       Měna 1 : 73 na Slovensku bylo šílenství. Ztratil jsem tam, coby roduvěrný Slovák cca 750.000 Kčs. Nechápu, proč mám já opět tratit a při tom pobírám coby bývalý voják cca 361,7143 €! Kolik berou chudáci Řekové? Kolik a jak makají, aby se měli lépe a měli víc?

Z ČEHO MÁM, COBY EUROPAN VYŽÍT, při takovémto přijmu a na Příspěvek na péči díky své barvě kůže již celých 5 let nemohu DOSÁHNOT. Nejsem totižto cigoš ani politik.Bohužel: nejsem sám, co máme vysoko do žlabu, jak ukázala také Konference INSPO 2014 - Konference o technologiích pro osoby se specifickými potřebami v Praze.Také aj pro to jsem pozorně poslouchal P.T. Teličku coby spoluzakladatele našeho vstupu do EU, třeba: www.youtube.com/watch?v=Sl-fEBbw_2c#t=28    a  také:  samozřejmě, že k nám mluvil česky.www.youtube.com/watch?v=IUyaNvx0zx4 .

 

Vznesl jsem dotaz, jak míní podpořit Jančuru v boji s Českými drahami o provoz HAMBURK - DRESDEN - PRAHA - BRNO – VÍDEŇ (Blava).   ekonomika.idnes.cz/jancurovy-vlaky-do-hamburku-d1b-/eko-doprava.aspx?c=A131217_144614_eko-doprava_suj . ekonomika.idnes.cz/cenova-valka-dopravcu-praha-ostrava-evropska-komise-f9m-/eko-doprava.aspx?c=A140310_112556_eko-doprava_suj ;  jasně a nesporně mně odpověděl p. Babiš ve smyslu, že se s trasou na Hamburk seznámí a že svého podporovatele přece nenechá ve štychu.
A Jančura doma?
Dle info želpage:  Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.

Linka Zahájení provozu Dosažení 1. milionu cestujících Počet měsíců
SC Pendolino 12/2005 2-3/2007 14-15
IC RegioJet 9/2011 10-11/2012 13-14
LEO Express 11/2012 3/2014 16

RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících.

SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat.  Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet

 To, že to p. Andrej Babiš myslí s tou prací pro stát a nekecáním vážně dosvědčuje i ČT 24 z dneška: www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/268584-sobotka-proti-babisovi-mf-otali-se-zakony-babis-utoci-skrz-sva-media/ . Dobře si je OBA poslechnete: Vrchního kecálka, slibotechnu - na druhé straně nevládce ALE PRACANTA Andreje Babiše. Stojí to za to!

Pavel Ján Buvala

 

 

 

 

 

—————

Zpět